Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Istotne wskazówki dotyczące tego, czym wyróżnia się dobra agencja SEO. Przekonaj się!

Gdy posiadasz swoje przedsiębiorstwo i zakładasz dla niego stronę www, zapewne po czasie zastanawiasz się, co zrobić, by była ona widoczna jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż dziś obecność w sieci jest jednym z fundamentów sukcesu, gdyż to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak więc zatrudnić dobrą agencję SEO? Rekomendujemy wsłuchać się w wskazówki specjalistów.

Jak znaleźć rzetelną firmę SEO? Google udostępniło o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, to znaczy działań mających na celu optymalizację stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i nieustająco rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo występowania innych alternatyw, jak między innymi Bing, Rambler czy DuckDuckGo, wciąż liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto stara się pozyskać widoczność w sieci, musi pracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest silna, z reguły nie jest to możliwe bez konsultacji ze specami z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest kompletną nowością, i przyszykowało krótki kurs, jak wybrać rzetelną agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się solidna firma SEO?

Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, punkt po punkcie tłumaczy, jak zidentyfikować rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych działań, m.in. poprzez comiesięczne raportowanie oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność oceny czasu oraz budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele i kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję.

Pracownica firmy Google akcentuje też, iż solidna firma SEO w żadnym razie nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bo optymalizacja strony www jest procesem długotrwałym, w wielu przypadkach dającym odczuwalne rezultaty zazwyczaj po kilku miesiącach pracy.