Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Agencja social media Kraków. Kompleksowa pomoc profesjonalistów.

Gdy prowadzi się firmę, niezależnie czy jest się producentem, usługodawcą czy właścicielem sklepu, działania reklamowe winny stanowić ważny element kreowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na stworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, natomiast mniejsze firmy, które rzadko przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle poszukują pomocy u zewnętrznych agencji reklamowych.

Co warto powierzyć agencji marketingowej?

Agencja reklamowa to zespół twórczych specjalistów z ogromnym doświadczeniem, posiadających wiele kwalifikacji z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, klipy i animacje viralowe), jak i grafiki (w tym DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zamówić opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – ulotek, kalendarzy, stoisk targowych bądź billboardów. Agencja reklamowa pomoże także stworzyć ciekawe, unikatowe wpisy na stronę www zamawiającego, a także opracuje schemat interakcji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook lub Twitter.

Do których podmiotów adresowana jest oferta agencji reklamowej?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest w głównej mierze do firm, które nie mają swojego działu promocji. Jakkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia istniejącemu już w firmie działowi ds. reklamy i marketingu. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w organizacji spotkań z klientami, konferencji bądź targów wymagających zwykle drobiazgowego planowania, te obowiązki można zlecić zewnętrznej agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w budowie zżytej ze sobą oraz niezawodnej ekipy pracowników – należy zlecić jej organizację imprezy integracyjnej lub przygotowanie planu kursów. Na rynku działają setki agencji reklamowych, trzeba jednakże decydować się na współpracę z tymi, które dają dostęp do jak największego zespołu doświadczonych ekspertów. Umożliwi to zlecenie wszelkich działań marketingowych jednej agencjii dzięki temu większą kontrolę nad wizerunkiem marki oraz spójnością kampanii.

Nasze dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]