
Gadżety dla biegacza – umieść tam logo sponsora imprezy
Biegi są w tej chwili preferowaną dziedziną sportu ogromnej liczby Polaków. To aktywność, którą można uprawiać w dowolnym miejscu, ponieważ nawet w pokaźnych aglomeracjach wciąż istnieją bulwary i spore parki, gdzie można biegać. A co najważniejsze – bieganie wiele nie kosztuje. Wystarczy tylko posiadać solidne obuwie, przewiewny t-shirt i odrobinę determinacji.
Pakiety gadżetów dla biegacza – nie tylko t-shirty i numery startowe
Także w małych miasteczkach co roku organizuje się biegi, w których partycypują nie tylko profesjonaliści, ale i entuzjaści tego sportu. Wpisanie się na taki event sportowy w szeregu przypadków łączy się z niewielką wpłatą, w ramach której poza dopuszczeniem do startu uczestnicy odbierają też drobny zestaw gadżetów. Bazą takiego pakietu startowego zazwyczaj jest oddychająca koszulka, numer startowy, czasem butelka izotoniku. Jednak coraz częściej sponsorzy maratonów dodają do nich rzadziej spotykane gadżety dla biegacza. Na bardziej prestiżowych wydarzeniach sportowych są to być np. opaska do biegania, w której można umieścić klucze lub telefon, mały ręcznik do wytarcia potu czy też nieco bardziej pojemny pas sportowy na biodra, czyli popularna nerka. Biegacze bardzo cenią sobie takie komplety gadżetów, bowiem nawet jeśli nie zdobędą w zawodach nagradzanego miejsca, to koszulka z logo imprezy pozostanie na zawsze pamiątką z uczestnictwa w biegu. Co istotne, jest to pamiątka praktyczna, którą sportowiec może ubierać w czasie codziennych treningów.
Gadżety dla biegacza – umieść na nich logo patrona imprezy
Małe i duże eventy sportowe raczej nie poradzą sobie bez pomocy patronów, którzy ponoszą gros kosztów ich organizacji. Na ogół logo sponsorów i organizatorów biegów umieszcza się nie tylko na plakatach lub billboardach promujących wydarzenie, ale także i na gadżetach wręczanych sportowcom. Zależnie od rodzaju tkaniny czy tworzywa, z którego wytworzone zostały gadżety dla biegaczy, do umieszczenia na nich logotypu sponsorów używane są rozmaite techniki nadruku. W przypadku t-shirtów jest to z reguły sitodruk, który zapewnia ogromną wytrzymałość grafiki.